onebuttscratcher:

I don’t like bullies. I don’t care where they come from - Captain America
++ MORE HERE   ++JOIN MARVEL&SHERLOCK NETWORK

onebuttscratcher:

I don’t like bullies. I don’t care where they come from - Captain America


A  S  S  E  M  B  L  E


the-bucky-barnes:

 Trick or treat, smell my feet, give me something good to eat! If you don’t, I don’t care, I’ll PULL A GUN ON YOU, PAL. 

cosplayers: bucky & natasha.



skelesteve:

YO GUYS I MADE CATWS HALLOWEEN ICONS [THROWS THEM AT U]

pls like/reblog if you use them uwu

New screen savers !!!! :3 :)


the-bucky-barnes:

Most of the intelligence community doesn’t believe he exists. The ones that do call him the Winter Soldier. He’s credited over two dozen assassinations in the last 50 years.

the-bucky-barnes:

Most of the intelligence community doesn’t believe he exists. The ones that do call him the Winter Soldier. He’s credited over two dozen assassinations in the last 50 years.


"Some things can’t be unseen"

(via vic-fuentabulous)


The New Kid

(First let me get one thing across, almost every person at my school knows I ship Rivetra)
New Kid: Hey! Do you watch Snk?
Me: Yeah! Do you?
New Kid: Yeah! That's awesome! I already found a friend that watches snk!
(We get into talking about our favorite moments and characters)
New Kid: oh yeah! I forgot to ask, who do you ship with Levi? I ship him with Eren, they look super cute!
(I'm not one to hate on other shippers just cuz they don't like my ship so I just go along with it cx)
Me: Cool.
New Kid: Yeah, oh and I heard from a couple students about this person who is a hardcore Rivetra shipper. That's such a stupid ship. They aren't-
Me: *slaps him* never. Ever. Insult someone's otp. I'm the hardcore Rivetra shipper. And let me tell you right here, right now. Rivetra is more canon then your pedophile ship! *walks away like a boss*


Batman Eternal #23 (2014)
Batman Eternal #23 (2014)

(via zatannarataz)


rotaesshinies:

I still can’t believe that this happened! Such a beautiful man in every respect. It was so wonderful to be able to give him something back :D

I just had to immortalise it! LOL. I had to cut a few seconds out of the long pause because it made it too big! XD I might upload the second part of it later :) Big thanks to Anna for the video!!

Wow. A year ago today this happened!! It still feels like a bit of a dream all this time later. But then I remember what it’s like to actually talk to him and hug him, and I remember all the amazing friends I made during this experience, and I realise hey!- that’s right! That did actually happen :)

His hugs are amazing btw. So firm :3

imageimage

awwwwwwww <3

(via moonwalksaway)